Konferenciaközlemények

Kiindulópontok a DIK-modell dekonstruálásához, avagy a tudásmenedzsment egyik „szent tehenének” végnapjai | 2015

In: Buzás, Norbert – Prónay, Szabolcs (szerk.): Tudásteremtés és- alkalmazás a modern társadalomban Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, 2015 240-253.

On The Marketing Challenges Of Early Stage Technology Transfer From The University Point Of View

Szabolcs Prónay, Norbert Buzás

In: Academic Proceedings of the 2015 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation. 587 p.
Konferencia helye, ideje: Berlin, Németország, 2015.06.24-2015.06.26. Münster: University Industry Innovation Network, 2015. pp. 214-230.
(ISBN:978-94-91901-15-7)

Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete [elektronikus dokumentum]: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2015.08.27-2015.08.28. Budapest: Budapesti Műszaki Egyetem, 2015. pp. 595-604.
(ISBN:978-963-313-189-3)
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer kihívásainak összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Konferencia helye, ideje: , 2015.10.15-2015.10.16. Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, 2015. pp. 60-71.
(ISBN:978-963-306-412-2)
A feltalálói mobilitás vizsgálata az Egyesült Államokban

Kiss István Márton, Buzás Norbert

In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Konferencia helye, ideje: , 2015.10.15-2015.10.16. Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, 2015. pp. 108-120.
(ISBN:978-963-306-412-2)
University innovations for sale – analyzing the technology transfer activities of European and Japanese universities from the perspective of Science to Business marketing

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert, Keszey Tamara, Takauyi Sakai, Kensuke Inai

In: EMAC 2016. 45th EMAC Annual Conference: Marketing in the age of data. 273 p.
Konferencia helye, ideje: Oslo, Norvégia, 2016.05.24-2016.05.27. Oslo: BI Norwegian Business School, 2016.p. 157.
(ISBN:978-82-8247-284-5)

Sándor Huszár, Szabolcs Prónay, Norbert Buzás

In: Proceedings of 8th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development. Konferencia helye, ideje: Sheffield, Egyesült Királyság / Anglia, 2015.06.18-2015.06.19. Sheffield: Sheffield University, 2015. pp. 502-518.
(ISBN:978-0-9932801-0-8)
Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Konferencia helye, ideje: , 2015.10.15-2015.10.16. Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, 2015. pp. 207-217.
(ISBN:978-963-306-412-2)

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2015.08.27-2015.08.28. Budapest: Budapesti Műszaki Egyetem, 2015. pp. 431-441.
(ISBN:978-963-313-189-3)

Sándor Huszár

In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. Conference: Szeged, Hungary, 2015.03.19-2015.03.20. Szeged: University of Szeged, Doctoral School of Economics, 2015. pp. 57-75.
(ISBN:978-963-306-385-9)

Kapcsolat


Dr. Buzás Norbert, MBA

kutatócsoport-vezető

buzas@kmcenter.szte.hu



Friss hírek

Friss hírek RSS

weboldal

A megújult weboldalon megtalálhatóak kutatási témáinkhoz kapcsolódó publikációk, beszámolók, valamint azok a kutatási területek, amelyekhez kapcsolódóan várjuk együttműködő partnerek jelentkezését!