Folyóiratcikkek

Az egyetemi kutatók technológiatranszfer-irodákról kialakult véleményének és elvárásainak vizsgálata

Huszár Sándor - Prónay Szabolcs - Buzás Norbert

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1 pp. 34-46. (2018)

Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében

Huszár Sándor - Prónay Szabolcs - Buzás Norbert

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52 : EMOK különszám pp. 74-83. , 10 p. (2018)

Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében

Huszár Sándor - Prónay Szabolcs - Buzás Norbert

VEZETÉSTUDOMÁNY 48 : 3 pp. 15-27. , 13 p. (2017)

Jó szabadalomnak nem kell cégér?!: A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál

Prónay Szabolcs - Keszey Tamara - Buzás Norbert

VEZETÉSTUDOMÁNY 48 : 1 pp. 70-80. , 11 p. (2017)

Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján

Prónay Szabolcs - Buzás Norbert

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 50 : 1 pp. 4-13. , 10 p. (2016)

Who Tweets About Technology? Investigating the Role of Twitter in the Diffusion of Technological Information

Kiss István Márton - Buzás Norbert

INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE AND SYSTEMS SCIENCE 6 : 1 pp. 46-59. , 14 p. (2015)

Communities and central nodes in the mobility network of US inventors

Kiss István Márton - Buzás Norbert

JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT 3 : 4 pp. 96-118. (2015)

The Evolution of Marketing Influence in the Innovation Process: Toward a New Science-to-Business Marketing Model in Quadruple Helix

Prónay Szabolcs - Buzás Norbert

JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY 6 : 3 pp. 494-504. , 11 p. (2015)

Jó szabadalomnak nem kell cégér?!: A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál | 2017

VEZETÉSTUDOMÁNY 48:(1) pp. 70-80.

The Evolution of Marketing Influence in the Innovation Process: Toward a New Science-to-Business Marketing Model in Quadruple Helix

Szabolcs Prónay, Norbert Buzás, 2015

JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY 2015:(6) pp. 494-504.

Adalékok a tudásipar finomszerkezetéhez. A konferencia-tudástranszfer tipológiai vizsgálata | 2015

Köz-Gazdaság, 2015/1 175-193. o.

Kiss István Márton, Buzás Norbert, 2015

JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT 3:(4) pp. 96-118.

Az abduktív menedzsmenttől a tudáskormányzásig | 2015

Vezetéstudomány, 2015/6 (június) 12-21.o.

István Márton Kiss, Norbert Buzás

INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE AND SYSTEMS SCIENCE 6:(1) pp. 46-59. (2015)

A felelősségteljes innovációról

Buzás Norbert, Lukovics Miklós, 2016

KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 62:(4) pp. 438-456.

Felelősségteljes innováció a délkelet-európai országokban

Lukovics Miklós, Buzás Norbert, Jessica Huntingford, Molnár Gabriella

In: Térségek versenyképessége, intelligens szakosodása és újraiparosodása. 421 p.
Szeged: JATEPress Kiadó, 2016. pp. 62-78.
(ISBN:978-963-315-290-4)
Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert, (2016)

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 50:(1) pp. 4-13.

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert (2016),

Journal of Innovation and Entrepreneurship, 5:(1) pp. 1-22.

Tudáskormányzás a felsőoktatásban | 2013

Educatio, 2013 ősz (22. évf. 3. sz.) 392-404.o.

A tudás-alapú városfejlesztés egy lehetséges irányáról | 2013

Információs Társadalom XIII. évfolyam 2013/2. szám 7-25.o.

Kapcsolat


Dr. Buzás Norbert, MBA

kutatócsoport-vezető

buzas@kmcenter.szte.hu



Friss hírek

Friss hírek RSS

weboldal

A megújult weboldalon megtalálhatóak kutatási témáinkhoz kapcsolódó publikációk, beszámolók, valamint azok a kutatási területek, amelyekhez kapcsolódóan várjuk együttműködő partnerek jelentkezését!